Strefa członka SWTP

Stowarzyszenie Wspierania Techniki Pol­skiej (SWTP) w związku z problemami związa­nymi z brakiem finansowania Muzeum Techniki i Przemysłu NOT opracowało strategię kampanii informacyjne] mającej na celu uświadomienie społeczeństwu. Ważności i znaczenie MTiP oraz zaangażowanie zainteresowanych do wsparcia w utrzymaniu placówki.

W tym celu Stowarzysze­nie wykorzystując udostępnione przez NOT Infor­matyka Sp. z o. o. narzędzia internetowe przygoto­wało serię komunikatów, połączonych z deklaracją poparcia inicjatywy.

Dzięki zaangażowaniu Stowa­rzyszenia sytuacja Muzeum Techniki została opi­sana w mediach w tym w Internecie. W efekcie decydenci zostali poinformowani o stanowisku środowiska technicznego w kontekście likwidacji placówki. Działania informacyjne dotyczące Mu­zeum Techniki realizowane były przez Stowarzy­szenie Wspierania Techniki Polskiej w okresie od czerwca do października 2016 r. Młodzież w stowarzyszeniach oraz elektroniczny proces rejestracji. W ramach działalności bieżą­cej stowarzyszenia zostały opracowane założe­nia, których nadrzędnym celem jest pozyskanie młodych działaczy dla wszystkich stowarzyszeń naukowo-technicznych sfederowanych w FSNT--NOT. Efektem działań był zestaw wymagań sys­temowych, które stanowić będą podstawę do realizowanej przez NOT Informatyka Sp. z o. o. aktualizacji platformy eNOT.pl. Dzięki zaanga­żowaniu Stowarzyszenia w Portalu eNOT.pl zo­stał uruchomiony pierwszy system przyjmowania członków, a w następstwie w ciągu następnych 24 miesięcy ma powstać panel obsługi członka, zdej­mując z biura Stowarzyszenia Wspierania Techniki Polskiej obowiązki wynikające z realizacji zapisów statutowych, dotyczące relacji członka ze Stowa­rzyszeniem.


Zapraszamy do rejestracji i uczestnictwa online w Bootcampie w ramach projektu DIGIFABS

INFORMACJA
12.05.2025
SWTP zaprasza do rejestracji i uczestnictwa online w Bootcampie w ramach projektu DIGIFABS, współfinansowanego przez Komisję Europejską (ERASMUS+). Bootcamp DIGIFABS zgromadzi w jednej przestrzeni wirtualnej nauczycieli, MŚP i profesjonalistów, aby pokazać, w jaki sposób narzędzia cyfrowe, zrównoważony rozwój i innowacje mogą stworzyć bardziej odporny, gotowy na przyszłość sektor żywności i napojów (F&B). Bootcamp to czterotygodniowy program z trzema sesjami tygodniowo. Tydzień 0 wprowadza do branży F&B, a kolejne tygodnie poświęcone są pogłębianiu wiedzy odnośnie zielonych trendów, budowaniu odporności biznesu i zagadnieniom żywności w nowoczesnej gospodarce. Program prowadzony jest po angielsku i jest dostosowany do wymagań (czasowych i organizacyjnych) profesjonalnego odbiorcy.
CZYTAJ CAŁOŚĆ

Dojrzałość cyfrowa MSP w sektorze F&B - synteza raportu

INFORMACJA
25.04.2025
SWTP jest współtwórcą raportu analizującego dojrzałość cyfrową MSP w sektorze F&B w Europie. W raporcie zawarta jest analiza cyfrowej dojrzałości, zidentyfikowane są najlepsze praktyki w Europie oraz określa potrzeby MŚP w zakresie agentów zmian cyfrowych. Raport został opracowany przez partnerów projektu DIGIFABS, współfinansowanego przez Komisję Europejską (ERASMUS+).Główne tezy raportu odnoszą się do: niskiego poziomu dojrzałości cyfrowej MSP, potrzeby wsparcia w transformacji cyfrowej, roli agentów zmian cyfrowych oraz na konieczność koncentracji na obszarach o największym potencjale.
CZYTAJ CAŁOŚĆ

Transformacja cyfrowa w sektorze F&B - wyniki raportu dot. analizy programów szkoleniowych

INFORMACJA
08.04.2025
SWTP jest współtwórcą raportu zawierającego analizę programów szkoleniowych, w kontekście transformacji cyfrowej w sektorze żywności i napojów. Raport został przygotowany w ramach projektu DIGIFABS, współfinansowanego przez Komisję Europejską (ERASMUS+). Główne obszary poruszone w raporcie to: przegląd inicjatyw digitalizacyjnych, kluczowych umiejętności i kompetencji, efektywnych metod nauczania oraz rekomendacji strategicznych.
CZYTAJ CAŁOŚĆ